Emma Bengtsson rules.

Emma är på Junior-SM i helgen. Det var planerat att jag skulle följa med, men saker och ting kommer alltid emellan, och man kan inte gör allt man vill.


Emma, du vet att jag inte menar allt jag säger alltid. Men kommer du ihåg kvällen då vi låg i min säng och tittade varandra djupt i ögonen och sa precis vad vi tyckte om varandra? Det menade jag verligen, och jag tycker så fortfarande. Jag hoppas att du också känner så. Jag vill att du ska komma hem nu så jag kan få krama min älskade flickvän som jag tycker om mest av allt i hela världen. Emma Cecilia Bengtsson, Jag Älskar Dig. ♥

Jag saknar min Emmis :( 

Kommentarer
Postat av: '- e m m a

tackkkkkkkkkkkkkkkk.

2009-08-15 @ 22:11:54
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: Emmaaaa

Tack. Fast du bloggar ju inte så mycket.. Du skulle också kunna ha en fin design.

2009-09-02 @ 20:51:32
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0