I miss you my darling...

För det första, så tror jag inte att blogg är min grej, men ibland får jag väl uppdatera ändå. För min flickväns skull.

Emma är idag på tävling i Varberg, och kommer hem om några timmar. Otroligt att man kan sakna någon så mycket efter så kort tid. Jag menar, vi träffades ändå igår morse/förmiddags. Jag blev hämtad av pappa ca kvart i tolv igår. Emma åkte väl hemifrån strax över tolv. Redan på kvällen saknade jag henne, och ville ha henne bredvid mig när jag skulle sova. Trodde aldrig att man kunde hitta en person man kan tycka om så mycket som jag gör med min Emma. Hon betyder mest i världen och jag vill att hon ska komma hem nuuu! Förhoppningsvis får jag ha henne vid min sida redan inatt igen, om hon inte är för trött.


Fattar inte hur alla relativt aktiva bloggare kan komma på någonting att skriva hela tiden. Även om folk bara skriver vad de har gjort de senaste tre timmarna lyckas de ändå få ihop en rättså saftig text. Tror ändå att jag fått till en okej text nu. Dettta blir ju mitt första seriösa blogginlägg sen jag skapade denna bloggen.

Får väl ta och fixa en snyggare och mer custom made desgin snart. Lite pinsamt ful blogg just nu, till skilland från Emmas, som alltid är supersnygg.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hehe, cepelånga texter är ju inte alltid kul, det pallar man ju inte ta sig igenom ^^

2009-08-11 @ 01:02:07
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0